تعجب – غافلگیر کردن هواداران بیرانوند تصویر

تعجب – غافلگیر کردن: هواداران بیرانوند تصویر        

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    یک عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت کرد.

    تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    عبارات مهم : ایران

    یک عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت کرد.

    به گزارش ایسنا علی اصغر یوسف نژاد متن این تذکرات را به شرح زیر مطرح کرد.

    تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر نفت: به چه علت دفترچه های حمل سوخت بعضی از رانندگان را ابطال نمودید و به بعضی از نورچشمی ها مجوز دادید؟ به وزیر صنعت و معدن: علت زیاد کردن بی رویه قیمت میل گرد و آهن که از تولیدات داخلی است چیست؟ مهم است که به طور فوری به این عنوان پیگیری کنید. زیاد کردن بی رویه و افسار گسیخته نخ و صنایع ریسندگی و بافندگی که از جمله صنایع اشتغال زا هستند در معرض ورشکستگی قرار دارند. لطفا در این زمینه کارها مورد نیاز را انجام دهید.

    بدری نماینده اردبیل به وزیر آموزش و پرورش: آیا چندین سال است که بر اساس قانون و مقررات اوضاع استخدامی معلمین و کارکانان وزارتخانه شما از پیمانی به رسمی عوض کردن پیدا نمی کند؟ به وزیر راه و شهرسازی: آیا علی رغم رویه قمیت های آزادراه های کشور قیمت تردد در آزادراه زنجان – تبریز ۵۰ درصد زیاد کردن تعرفه داشته است؟

    یک عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت کرد.

    حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد به وزیر دفاع: پیگیری علت عدم تحویل سهمیه تشویقی قند و تفاله به وسیله کارخانه های قند به کشاورزان

    رحیمی دنیا آبادی نماینده تربت جام به وزیر اقتصاد و دارایی: نابسامانی شدید بازار ارز باعث پرسشها عدیده ای جهت مردم در جهت تامین ارز و زیاد کردن بی رویه قیمت ها و ناتوانی مردم در تامین کالاهای اولیه شده است هست. به وزیر نفت: گازرسانی در روستاهای شهرستان تایباد و باخرز به شدت کند است و باعث ناراضایتی شدید مردم شده است است.

    صفری نماینده کرمان به وزیر جهاد کشاورزی: علت تاخیر طولانی در پرداخت مطالبات چغدرکاران استان کرمانشاه چیست؟ به وزیر آموزش وپرورش: علت عدم آینده نگری پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۶ چیست؟

    تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر کشور: علت عدم برخورد با توزیع کنندگان انواع مواد مخدر که منجر به اعتراض عموم مردم شده است است چیست؟

    پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ به وزیر صنعت و معدن: جلوگیری از زیاد کردن بی رویه و غیر قانونی قمیت کالاها و خودرو

    یک عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت کرد.

    محمودزاده نماینده مهاباد و مرادی نماینده قروه و دهلران به وزیر آموزش و پرورش: آیا وزارت آموزش و پرورش نسبت به پرداخت پاداش آخر خدمت فرهنگیان اقدام نمی کند؟

    حاجی نماینده شاهین شهر به مدیر جمهور: تصویب زیاد کردن سهیمه مناطق آزاد جهت واردات کالای همراه مسافر به ۳۰۵ میلیون دلار با کجای سیاست ها و شعار حمایت از کالای ایرانی همخوانی دارد؟

    تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

    کریمی نماینده بیجار به مدیر جمهور: علت عدم رعایت مواد ۴۳ قانون برنامه پنج ساله ششم چیست؟ همچنین عدم جبران خسارت های وارده به منطقه به وسیله شرکت معدنی صبا نور چیست؟ علت عدم نظارت وزاری صنعت و معدن و امور اقتصاد و جهاد کشاورزی و ریاست شرکت حفاظت محیط زیست چیست؟

    سیاوشی نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران به همراه چند تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد: عدم امکان عضویت متقاضیان وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی چیست؟

    شاعری و یوسف نژاد نمایندگان بهشر و ساری به وزیر جهاد کشاورزی: علت کمبود کود شیمیایی چیست؟

    داودی نماینده سراب به وزیر کشاورزی: علت ناکارآمدی و عدم نظارت وزارت جهادکشاورزی در کنترل قیمت کالاهای مهم غذایی و گران شدن بی سابقه قیمت گوشت چیست؟

    فاطمه حسینی و هاجر چنارانی نمایندگان پایتخت کشور عزیزمان ایران و نیشابور به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت برخورد با ورود گزینشی بانوان جهت تماشای مسابقه های والیبال لیگ ملت ها

    شریعت نژاد نماینده تنکابن به مدیر جمهور: آیا اجازه می دهید اظهارنظرهای غیرکارشناسانه ای در مورد پرسشها محیط زیست موجب رکود کارهای عمرانی گردد؟

    بنایی نماینده گناباد به مدیر جمهور: علت عدم توجه به خسارت وارده به کشاورزان و دامداران شهرستان گناباد چیست؟

    خادمی نماینده ایذه و باغملک به وزیر بهداشت و درمان: آیا بیمارستان های شهرستان های باغملک و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ایذه راه اندازی نشده است؟

    کیان پور نماینده درود به وزیر جها کشاورزی: پیگیری به اوضاع منابع طبعی استان لرستان در شهرستان درود و ازنا و جلوگیری از آتش سوزی در جنگل های منطقه و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی

    سعیدی نماینده تبریز به وزیر علوم و تحقیقات: علت کارشکنی مستمر مسئول حراست وزارتخانه در حمایت از مدیران ارزشی

    محمدیان به وزیر تعاون و کار: علت تاخیر بیش از چهار ماه آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان و عدم پاسخگویی به شرکت کنندگان در آزمون چیست؟

    کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر نیرو: کم کردن قیمت آب کشاورزی به علت هزینه های بالای کشاورزی کشاورزان گیلانی، به مدیر جمهور: به علت ناتوانی تیم اقتصادی دولت شاهد زیاد کردن قیمت ها هستیم که جهت مردم مشکلاتی را ایجاد کرده هست، به وزیر ورزش و جوانان: لزوم پیگیری فوری به اوضاع تیم سفیدرود رشت.

    آزادی خواه نماینده ملایر به وزیر صنعت و معدن: لزوم پیگیری سریع به پرسشها بازاریان

    احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر کشور: آیا به بهانه اتفاق کازرون کارها و تقسیمات کشوری در سایر نقاط کشور را متوقف کرده اید؟

    نادر قاضی پور و صدیف بدری و محجوب نمایندگان ارومیه اردبیل و پایتخت کشور عزیزمان ایران به وزرای کشور و اطلاعات و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور خارجه: با توجه به اینکه از داخل اقلیم شمال عراق افراد ضد انقلاب تجهیز و مسلح می شوند و به داخل کشور هدایت می شوند و به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی آسیب می زنند با مسئولین اقلیم کردستان برخورد جدی شود.

    نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به مدیر جمهور: جلوگیری از کم کردن ارزش پول ملی، به وزای کشور و اطلاعات و امور خارجه: لزوم برخورد با کشور پاکستان که نیروهای ضد انقلاب از خاک پاکستان به نیرهای مرزبانی کشور عزیزمان ایران حمله می کنند. به وزیر راه و شهرسازی: دستور اقدام به شرکت راه آهن دولتی کشور عزیزمان ایران جهت ایفای وظایف خود جهت تخصیص دیزل کافی به واگن های مسافرتی

    محمودزاده نماینده مهاباد و مرادی نماینده قروه به وزیر کشاورزی: به چه علت به اوضاع بسیار نابسامان مرغ داران کشور پیگیری نمی شود؟ به مدیر جمهور: علت عدم مدیریت و مهار گرانی های اخیر چیست؟ به وزیر بهداشت و درمان: علت کمبود شدید داروهای کم نسخه ای جهت بیماران صعبت العلاج چیست؟

    ابوترابی نماینده نجف آباد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: علت عدم رعایت آیین نامه رفاهی سال ۸۹ در رابطه با پرسنل بازنشسته به وسیله هیات مدیره شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران چیست؟ به مدیر جمهور تاخیر در راه اندازی انتشار عمومی حقوق و مزایای مدیریان چیست؟

    شیویاری نماینده میانه به مدیر جمهور: آقای روحانی در جنگ اقتصادی ستون پنجم دشمن نباشید که نفرین مردم دنیا و آخرت شما را بر باد می دهد.

    ذوالقدر نماینده میناب به وزیر راه وشهرسازی: اقدام مورد نیاز جهت ارتقای بندر میناب انجام شود.

    سالک نماینده اصفهان به وزیر نیرو: لطفا در رابطه با ماده ۳۵ برنامه ششم اقدام کنید. کشاورزان اصفهان به خاص شرق اصفهان جهت تامین آب کشاورزی لحظه شمای می کنند.

    زاهدی نماینده کرمان به مدیر جمهور: به نظر می رسد که اقلیتی از وزرا اراده جدی جهت اعمال مدیریت جهادی و غلبه بر پرسشها موجود در حوزه اقتصادی ندارند. می طلبد هر چه سریعتر تغییراتی در کابینه صورت پذیرد.

    نظر افضلی نماینده نهبندان به وزیر کشاورزی: عدم پیگیری به پرسشها مرغداران و امهال بدهی معوقه مرغداران به بانک های عامل با توجه به نوسانات قیمت قرار داده های مورد استفاده در صنعت.

    سادات نژاد نماینده کاشان به وزیر صنعت و معدن : پیگیری جدی و عاجل به اوضاع صنایع ریسندگی و فرش کاشان، به وزیر اقتصاد: لزوم تامین مالی جهت تهیه مواد اولیه کارخانه جات ریسندگی به قید فوریت.

    نادری نماینده اورامانات به وزیر نیرو: آب زمین زمین های کشاورزی منطقه اورامانات تامین شود.

    احمد انارکی نماینده رفسنجان به وزیر کشاورزی: پرداخت مانده خسارت بیمه محصولات کشاورزی سال ۹۶ و پرداخت بیمه پایه و پرداخت خسارات امسال

    حبیب الله ده مرده نماینده زابل به وزیر کشور: در رابطه با اشرار و ناامنی در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان چه کرده اید؟

    نجفی نماینده بابل به وزیر صنعت و معدن: اهمیت و ضرورت بهره برداری از ظرفیت استان مازندران در تجارت خارجی از طریق بکارگیری مدیران کارآمد.

    محمدرضا امیر حسن خانی نماینده فردوس به وزیر صنعت و معدن: ضرورت مقابله با اقدام توهین و غیرمنطقی شرکت نایک و اعمال محدودیت فعالیت این برند در ایران

    نوروزی نماینده بهارستان به وزیر دادگستری: آیا ماده ۷۱۳ قانون مجازات اسلامی مربوط به استفاده از کودکان به عنوان متکدی اعمال نمی شود؟ آیا قوه قضاییه به تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی اقدام نمی نماید؟

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | کشاورزی | کشاورزی | جهاد کشاورزی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار