تعجب – غافلگیر کردن هواداران بیرانوند تصویر

تعجب – غافلگیر کردن: هواداران بیرانوند تصویر        

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ورود‌كانادا به پرونده سيد امامي

    فوت دکتر کاووس سیدامامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) و و فعال محیط زیست جامعه را در شوک خبری بزرگی فرو برد و همه از مسئولان، نمایندگان، فعالان سیاسی، رسانه ها و

    ورود‌كانادا به پرونده سيد امامي

    ورود كانادا به پرونده سيد امامي

    عبارات مهم : ایران

    فوت دکتر کاووس سیدامامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) و و فعال محیط زیست جامعه را در شوک خبری بزرگی فرو برد و همه از مسئولان، نمایندگان، فعالان سیاسی، رسانه ها و… بدان تصویر العمل نشان دادند. چیزی که مسلم است اکثریت قریب به اتفاق افراد بر فرضیه خودکشی دکتر سیدامامی در زندان صحه گذاشته اند، مخصوصا که فیلم های موجود از اتاق او نیز همین امر را تصدیق می کند. البته بعضی خارج نشینان نیز فوت سیدامامی را مشکوک دانسته و حتی دولت کانادا در این راستا خواستار تحقیقات زیاد در این باره شده است هست. باید دید بررسی ها در خصوص فوت این استاد دانشگاه به کجا خواهد انجامید.

    ورود‌كانادا به پرونده سيد امامي

    مرگ مشکوک

    روز شنبه بود که رسانه ها از فوت دکتر کاووس سیدامامی جامعه شناس، استاد دانشگاه امام صادق و فعال محیط زیست خبر دادند. در این راستا رامین سیدامامی فرزند مرحوم گفته که ماموران امنیتی زندان اوین روز جمعه 20 بهمن با مادرش تماس گرفته و اظهار داشتند که دکتر سیدامامی خودکشی کرده هست. بعد از اعلام این مساله نهادهای متفاوت به این فوت مشکوک تصویر العمل نشان دادند. نمایندگان مجلس که خواستار مشاهده فیلم ضبط شده است از دوربین زندان اوین بودند بعد از مشاهده چگونگی روند امور بر خودکشی دکتر کاووس سیدامامی صحه گذاشتند. این استاد دانشگاه امام صادق که مدیرعامل موسسه «حیات وحش میراث پارسیان» بوده به اتهام دادن اطلاعات طبقه بندی شده است از مراکز حساس به سرویس های اطلاعاتی بیگانه در 4 بهمن ماه دستگیرو راهی بازداشتگاه اوین شده است بود که بنابر بیانات مطلعان به علت عدم تحمل شرایط زندان از پیراهن خود به عنوان ابزاری جهت حلق آویز کردن خود استفاده کرده است.

    لزوم صیانت از زندانی

    فوت دکتر کاووس سیدامامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) و و فعال محیط زیست جامعه را در شوک خبری بزرگی فرو برد و همه از مسئولان، نمایندگان، فعالان سیاسی، رسانه ها و

    سخنگوی دولت راجع به اوضاع زندانیان و خودکشی های اخیر اظهار کرد: دولت در این زمینه دو رویکرد دارد؛ نخست عدم دخالت در کار قوه قضائیه که باید به این نوع رخدادها نظارت کند و مسئولیت آن نیز بر عهده قوه قضائیه است و دوم اینکه آقای مدیر جمهور نسبت به بعضی از رخدادهای اجتماعی و قضائی دلواپس است و در چارچوب فعالیت های قانونی اساسی به وظایف خود ادامه می دهد. به نوشته ایسنا؛ محمد باقر نوبخت گفت: باید بپذیریم که کشور با خطرات متفاوت مواجه هست، بعد هنگامی که یک زندانی در اختیار قوه قضائیه قرار می گیرد، امانت ماست. دشمن های از این حوادث سوءاستفاده می کنند و خودمان باید بدانیم که هنگامی که یک زندانی در اختیار ما قرار گرفته هست، باید از او مواظبت و صیانت کنیم.

    کالبد شکافی سیدامامی

    وکیل خانواده کاووس سیدامامی درارتباط با فوت این استاد دانشگاه در زندان اوین گفت: در تمام مواردی که فوت مشکوک رخ می دهد کالبد شکافی انجام می شود در این مورد هم کالبد شکافی صورت گرفت و بعد جنازه تحویل خانواده شد.

    پیام درفشان افزود: فیلم دوربین سلول را به همراه خانواده ایشان و وکلای دیگر پرونده دیدیم ولی بخاطر اینکه دید خوبی به سرویس بهداشتی این سلول ندارد عمل خودکشی ایشان مشخص نیست، ولی در فیلم مشخص است که وی با پیراهنی بر تن به دستشویی رفته هست. این حقوقدان ادامه داد: صبح که مامور زندان جهت وی صبحانه می آورد بعد مدتی متوجه می شود او صبحانه را برداشته است به همین علت وارد سلول شده است و از دیدن جنازه او در دستشویی شوکه می شود. درفشان با رد نظریه هایی که عنوان می دارد که سیدامامی در زندان کشته شده است است گفت: این که آیا ایشان مجبور به خودکشی کردن شده است است بسیار حایز اهمیت است و باید علت این کار مشخص شود. دادسرای امور جنایی هم به دنبال این عنوان است.

    ورود‌كانادا به پرونده سيد امامي

    بازداشت 7نفر

    یک وکیل دادگستری در ارتباط با پرونده بازداشت بعضی از فعالان محیط زیستی، اظهار کرد: تا کنون در این پرونده ۷ نفر بازداشت شده است و اکنون بنده وکالت ۵ نفر از این افراد یعنی هومن جوکار، حمیده کاشانی دوست، امیرحسین خالقی، طاهر قدیریان و سام رجبی را بر عهده دارم. مصطفی ترک همدانی گفت: طبق اعلام دادیار ناظر زندان این افراد حداقل یکبار با خانواده هایشان در ارتباط بودند و آنها را از احوال خود مطلع کردند.

    فوت دکتر کاووس سیدامامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) و و فعال محیط زیست جامعه را در شوک خبری بزرگی فرو برد و همه از مسئولان، نمایندگان، فعالان سیاسی، رسانه ها و

    ادعای تسنیم

    سایت تسنیم به نقل از رسانه هایی که مشخص نیست، نوشت، برادر کاووس سیدامامی که در روزهای گذشته به اتهام همکاری با یک شبکه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات به نفع بیگانگان در بازداشت خودکشی کرده اظهار داشت: ما در حال حاضر داغداریم و از رسانه ها خواهش داریم که به شایعات دامن نزنند. کامران سیدامامی گفت: واقعا تعدادی از رسانه ها مریض هستند و دائما ما را تحت فشار گذاشته اند که مجبور به بیان خلاف واقع شویم. برادر دکتر سیدامامی تصریح کرد: بنده و همسر مرحوم، جنازه را دیده ایم و با اصرار معاون دادستان که جنازه را نگاه کنید و همه موارد را بررسی کنید، این کار را کرده ایم و جز آثار حلق آویز شدن که روی جنازه معلوم است و این عنوان در فیلم زندان هم کاملا مشخص هست، هیچ مساله دیگری وجود ندارد و خودکشی از طریق حلق آویز کردن کاملا مشهود است.

    درخواست کانادا

    ورود‌كانادا به پرونده سيد امامي

    دولت کانادا از کشور عزیزمان ایران خواست تا راجع به فوت کاووس سیدامامی شهروند ایرانی-کانادایی که در زندانی در پایتخت کشور عزیزمان ایران خودکشی کرده هست، تحقیقات مورد نیاز انجام دهد. به گزارش ایسنا، کانادا مدعی است که فوت این استاد دانشگاه 64 ساله در زندان مشکوک بوده و خانواده وی بیانات مقامات ایرانی مبنی بر اینکه سیدامامی در نتیجه خودکشی جان خود را از دست داده هست، نپذیرفته اند. عمر الغبرا، معاون پارلمانی وزیر امور خارجه کانادا گفت که کشورش از شنیدن خبر فوت این شهروند ایرانی-کانادایی بسیار متاسف شده است است و از دولت کشور عزیزمان ایران می خواهد که تحقیقات براق و عادلانه ای را به نیابت از دولت کانادا در این زمینه انجام دهد.

    توضیح دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به فوت سیدامامی

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص دستگیری تعدادی از متهمان مرتبط با یک شبکه جاسوسی توضیحات تکمیلی ارائه کرد. جعفری دولت آبادی اعلام کرد: در 19 دی ماه امسال حسب گزارش کتبی یکی از نهادهای امنیتی که به دادسرای شهید مقدس ارجاع شده است هست، به موجب دستورات قضائی و با شروع تحقیقات انجام شده، مشخص شد متهمان پرونده با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد ماموریت های سه گانه ای را مشمول بر مباحث زیست محیطی، نفوذ در جامعه علمی کشور عزیزمان ایران و جمع آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله پایگاه های موشکی کشور، دنبال می کرده اند؛ درتحقیقات انجام شده است بعضی متهمان به انجام سفرهای متعدد به سرزمین های اشغالی از جمله به منظور شرکت در کنفرانس منارید که با حضور افسر اطلاعاتی موساد در رژیم صهیونیستی برگزار شده، اقرار و اذعان نموده اند که نشانه کلی پروژه یکسان شرکت سیا و موساد، ایجاد بحران در بعضی از حوزه های زیست محیطی کشور عزیزمان ایران بوده و اطلاعات جمع آوری شده است از طریق عوامل پنهان به آمریکا انتقال می یافته و به همین جهت دو نفر از افسران شرکت اطلاعات آمریکا با هویت معلوم در پوشش های متفاوت به کشور عزیزمان ایران و بعضی از استان های کشور سفر کرده اند که از جمله اهداف آنها، ایجاد موسسه ای در قالب فعالیت های زیست محیطی بوده و طبق اسناد موجود، این موسسه در حدود یک دهه قبل در کشور عزیزمان ایران با طراحی آمریکایی ها جهت تحقق اهداف مدنظر سرویس های اطلاعاتی شرکت سیا و موساد و جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده است در حوزه های دفاعی و موشکی کشور ایجاد شده است هست. وی افزود: حسب محتویات پرونده، یکی از متهمان اصلی، با مشخصات اختصاری م.ط دارای تابعیت سه گانه ایرانی، آمریکایی و انگلیسی و عضو و پشتیبان مالی موسسه ایرانی حیات وحش بوده، و هم چنین دیگر عضو موثر و مدیر این موسسه کاووس سیدامامی دارای تابعیت مضاعف کانادا و از مرتبطان مهم افسراطلاعاتی آمریکا در کشور عزیزمان ایران بوده به نحوی که این افسر اطلاعاتی در سفر به کشور عزیزمان ایران در منزل کاووس سیدامامی استقرار می یافته است.

    این شبکه در پوشش اجرای پروژه های علمی و زیست محیطی نسبت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز اقدام می نموده هست. وی ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده است اعضای این شبکه در بعضی از مناطق استراتژیک کشور تعدادی دوربین در ظاهر جهت رصد امور زیست محیطی راه اندازی کرده بودند که در واقع پوششی جهت رصد فعالیت های موشکی کشور بوده و تصویرهای و اطلاعات ثبت شده است را جهت بیگانگان ارسال می نموده اند. دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: بعد از بازداشت کاووس سیدامامی و ارائه اسناد و اطلاعات موجود به وی در فرایند تحقیقات، از بازجوی خود جهت پاسخ به سوالات، فرصتی درخواست نموده بود که مورد پذیرش قرار گرفته ولی بعد از مراجعه متهم به محل نگهداری خود در بازداشتگاه، با تدارک مقدمات، در سرویس بهداشتی اقدام به خودکشی نمود.

    وی در این خصوص اعلام داشت: به محض اطلاع دادستان، قاضی خاص امور جنایی به زندان اعزام و ضمن بررسی موضوع، پرونده قضائی تشکیل و مقرر گردید در انجام تحقیقات از کلیه مطلعان عنوان تسریع گردد. همچنین به خانواده متوفی اطلاع رسانی شده است و بعد از مشاهده جسد به وسیله همسر و برادر متوفی، به رغم عدم درخواست ایشان جهت کالبدشکافی، با تاکید دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران کالبدشکافی انجام و مقرر گردید جسد جهت تدفین در اختیار خانواده متوفی قرار گیرد. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

    آرمان

    واژه های کلیدی: ایران | زندان | ایرانی | پرونده | ایرانی | خودکشی | زندانی | اطلاعات | تحقیقات | اطلاعات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار